200

Om ett par minuter har jag hört låten 200ggr, sovandes och i vaket tillstånd.
Det betyder att jag hört låten 131ggr sen jag vaknade i morse.
Jag är inte bitter.

Matte, Emma och Tobbe sitter och umgås med mig, dom har suttit här ett tag och jag har musiken i högtalarna så alla hör. Kul att dom orkar med mig och min musik :) Big thanks.

120 unika ipnummer har varit här och läst idag, vilket jag tycker är skitroligt. Hoppas att det är lika kul för er.

Nu till saken.
När folk börjar rulla härifrån blir det nog sova för mig. Än så länge går det bra, om inte bättre än på hela dagen.
Som Matte brukar säga när han fiser: "Embrace it". Det är väl det jag gör nu. Embracing it.
Det är dock jäkligt enformigt.

Det är svårt att skriva så mycket. Man hör inte musiken hela tiden fast det är tydligt att den kör runt och runt i bakgrunden. Den här låten ÄR gjort för detta, kan nog inte beskriva det bättre.

Slänger upp en liten bild som Matte tog på mig, när jag sitter och skriver detta.

Återkommer imorgon.


Kommentarer
Postat av: guffy

Håller på dig pazen, du kommer vinna! Om det så kommer göra dig crazy!

2010-04-06 @ 01:04:18
Postat av: Max Rönnblom

Starkt jobbat pazen! Jag håller koll på din blogg, det här kan bli riktigt spännande ^^

2010-04-06 @ 03:01:19
Postat av: Pazman

Tack grabbar :) Sånt som får en att fortsätta!

2010-04-06 @ 11:38:26
URL: http://sneakattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0