Around the World...

Undra hur många gånger jag har hör den slingan?  Around the world, around the world...
Kan man gissa på att dom sjunger det drygt 50 gånger i låten? Mer?

Idag var jag ute och lallade runt lite här och där. Det var betydligt enklare.
Satt på Opalen med Martina och Linn, dom hade mig sig Leo och Mirja. Sen drog alla åt varsitt håll och jag gick och handlade.
Beställde hem mat från Milano, munsex alltså. Nachotallrik med 4 såser och massa ost. Höll på att avlida.

Har känt mig rätt tung i huvudet idag men jag tänker verkligen inte mycket på musiken, även fast jag lyssnar på den.
Det har som blivit något som finns där hela tiden.
Jag hade dock utan tvekan bytt låt om jag "kunde". Jag är less på att höra samma sak hela tiden.
Hittills tror jag inte att jag förstört mitt tycke för den, skulle gärna lyssna på den igen men inte så här alltså.

Folk har frågat mig vad nästa låt blir. Det tycker jag att dom kan fråga Gkraft, det är ju hans tur ;)
Nästa låt jag skulle köra dock, jag vet inte riktigt. Måste nog få mer tid, och framför allt lyssna på olika låtar för att avgöra.
Har ju typ glömt hur annan musik går, kan som inte koncentrera mig på en annan låt när denna rullar i bakgrunden. Det blir fel bara och jag faller tillbaka till rytmen i Around the World.

Dag 2 är nästan done. 5 dagar kvar, det känns avlägset. Kommer att bli en lång vecka. Det här är nog de längsta 2 dagar jag varit med om, kan inte tänka mig att 2 dagar varit så långa någonsin tidigare.
Känns som om jag lyssnat på låten i en vecka redan.

Enda negativa jag stött på hittills är att jag är lite småtrött hela tiden, inte så att jag skulle kunna sova men trögtrött. Orkeslös och tom i huvudet.

Det går väl över, har iofs ätit så mycket nachos så att jag låg däckad i sängen en halvtimme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0