Då var bloggen igång.

Eftersom alla och ingen vet om vad som händer får jag ta och beskriva situationen.

Fick en request från Gkraft att blogga om mitt lilla äventyr som jag (som vanligt) kom på i onyktert tillstånd.
Efter lite peptalk från Gkraft kom jag fram till att detta måste fullföljas åtminstone som en rolig grej, men även som en seriös undersökning.

Om man fick välja en låt som man blir tvungen till att lyssna på resten av sitt liv, vilken skulle man välja?

Around the World - Daft Punk?
Det är i alla fall vad jag och min gode vän Gkraft har kommit fram till.

Starten går när jag vaknar på Måndag 5/4-10. Jag ska lyssna på den låten en hel vecka i sträck och slutar inte förrän på Söndag 11/4-10, förhoppningsvis.

Reglerna är enkla.

*Volymen måste vara så hög så att jag hör musiken, någon övre gräns finns dock inte.
*Så få avbrott som möjligt.
*Lyssnar inte på remixar eller dylikt, endast original.

Förbehåller mig ändå rätten att avsluta ifall jag blir less.
Nu finns det ju ett problem och det är att det inte riktigt går att övervaka, så därför får ni helt enkelt lita på att jag hela tiden lyssnar på låten.
Jag kommer att försöka hålla denna blogg uppdaterad med hur det går, hur frekvent vet jag inte i förväg men det lär väl visa sig.

Well well, har en del jag måste förbereda. Jag tror personligen att det kommer att gå utmärkt, kanske lite irritationsmoment då och då ;)

Slutligen: Ja, det är efterblivet.

///Pasi

Kommentarer
Postat av: Inish

Jisses... kunde du inte valt typ beethoven eller mozart? Långe symfonier så slipper du lyssna på dem så många gånger :p

2010-04-04 @ 16:31:03
Postat av: GKRAFT

Big up! Måste börja fundera på en ny låt till nästa vecka! haha

2010-04-04 @ 21:22:26
Postat av: GKRAFT

Måste ge props till Mr. Awkward, Miss F & G (the second /pimpslap ;) ) för medverkande i grundidén!

2010-04-04 @ 22:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0