Dag 3

Då var man igång igen, druckit kaffe och ätit frukost.
Jag börjar bli gode less på låten. Nu är det störande kan jag säga. Börjar bli en belastning.
Funderade på att stänga av musiken, men jag ändrade mig när jag insåg att jag bara pallat med drygt 60 timmar.
Mer klarar man ju lugnt.

Hyfsat pigg idag trots eländet. Om jag ska estimera nu hur långt jag tror jag klarar så tror jag att det faller Dag 5.
Garanterat jobbigare än jag trodde först. Har försökt komma på metoder för mig att få lyssna på annan musik samtidigt, men jag tror inte det går alltså.
Såg på film igår, med musiken då givetvis.
Avatar med Around the World var helt klart skitdåligt, men jag brydde mig inte och fortsatte kolla.
Stängde ut musiken så gott det gick och vissa gånger funkade det, lite intressant faktiskt.

Vad händer idag? Absolut inget.
Dega, slappa och lyssna på GRYM musik...
Får ta och påbörja något extremare projekt så jag kanske inte tänker alls på musiken.
Köpa ett pussel och bygga det med bildsidan nedåt.
Varva hela half-life serien kanske? Det lät ju till och med roligt.
Städa hela lägenheten grundligt, iofs kommer inte det att hända.

Nä, måste ta mig i kragen och inte ge upp i alla fall. I can do this!

Kommentarer
Postat av: GKRAFt

Väntar på en kvällsuppdatering!

2010-04-07 @ 20:59:09
Postat av: Pazman

Nä det får bli imorrn, har inte så mycket att skriva om. Same old, same old...

2010-04-07 @ 22:20:22
URL: http://sneakattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0