Dag 5 då.

Var ute på stan och käkade med Matte och Petter. Blir en kort visit dock då min telefon beslutade sig för att sluta spela upp låten. Hade inte med mig min mp3-spelare just den här gången som jag var musiklös i dryga 30 minuter.
Jag får väl lägga till det utöver Måndag 00:00, så nya sluttiden är väl då Måndag 00:30.

Har fått mer att kämpa för ser jag, många som vill att jag ska köra hela tiden ut. Då får jag ta och göra det.
Roligt att folk gillar att läsa här, trodde jag verkligen inte från början då det väl var tänkt som en kul grej inom ett slutet gäng. Härligt härligt.

Hur som helst som är musiken ett mindre problem än de två senaste dagarna. Fick som sagt en moralboost idag.
Som Matte sa tidigare idag, det blir nog enklare nu när det är helg och folk är lediga. Så slipper jag "lida" själv.

När jag åkte bil utan musiken tidigare idag så gick radion igång då Matte hoppade ur bilen och skulle lämna in nån film han hyrt. Nu när jag tänker tillbaka så sänkte jag volym på radion, tänkte inte på låten som gick under hela resterande bilresan. Kommer faktiskt inte ihåg ifall ens den gick under bilresan?

Det får mig att fundera lite. Har jag blivit så trött på att lyssna på samma låt att allt låter likadant till slut. Inte nu resten av mitt liv men just första låten som inte är Around the World.

Nu har jag lyssnat på Around the World, 910 gånger ungefär. Rätta mig om jag har fel.
Jag kan ju texten i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Berra

Haha, kör hårt Påsen !

2010-04-09 @ 17:38:35
Postat av: Malin

Det var ju inte den bästa låt man kan välja att lyssna på 1 vecka.. ;p Distraherande låt. Men lycka till! :D

2010-04-09 @ 20:51:01
URL: http://malinnordberg.blogg.se/
Postat av: Christina

Klockrent, det här klarar du lätt, make us proud osv...

2010-04-09 @ 23:52:31
Postat av: Patrik

Kör hårt Pasi! Halva Sverige hejar på dig nu juh!

2010-04-10 @ 01:42:35
Postat av: Galba

Kommigen påsen you can do it!

2010-04-10 @ 14:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0