Inte värst

Har klarat mig bra idag. Inte för less men lite.
Imorgon gäller det. En dag kvar.
Drygt 24 timmar, sen är det över och jag kan leva normalt igen.

Visst, nu ska jag inte klaga för mycket, det var ju frivilligt och så vidare. Det är dock skönt att få whina av sig så man klarar av det hela vägen i mål.

Cirka 1200 gånger har jag lyssnat på låten. Det är en hel del. Lite öm i psyket är man faktiskt.
Trodde inte jag skulle klara det där ett tag, det blev lite för intensivt när telefonen rasade och i princip allt gick åt h-vete igår (fredag).

Jag vill slå på spotify nu!
Kommer lyssna på alla låtar jag kommer över känns det som.

Men!
Det blir bra imorgon. Sista dagen är ofta värst, men det är den sista.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vilken låt kommer du lyssna på först när du får lyssna på vad som helst?

2010-04-11 @ 15:51:05
URL: http://sophies-spel.blogspot.com/
Postat av: Pazman

Diamanttårar med Organism 12 tror jag det blir.

Andra får bli Wicked Situation med Treklang Raggae tror jag dom heter.

2010-04-11 @ 16:40:36
URL: http://sneakattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0