Lördag

Musiken är inte det värsta ju nu, min mobil är det värsta.
Igår när det lade av så beslutade den sig för att inte låta mig göra något annat än att ringa och ta emot samtal.
Nu är jag bitter.

Idag ska jag fixa klart det sista på morsans och farsans dator som jag gav till dom i julklapp, bättre sent än aldrig.
Det får bli min käre mp3-spelare som får hålla i musiken från och med nu.

Känner mig rätt ok idag, jag har sovit ut ordentligt och musiken lär inte göra sig hörd mer än vanligt tror jag.
Det kommer att bli enkelt idag. Fortfarande inte less på låten, skulle kunna lyssna på den när som helst efter detta tror jag.
Om inte annat så är det skön låt på förfester.

2 dagar kvar då alltså. Sen är det över och då får jag äntligen övergå till allt jag vill lyssna på.
Jag ville verkligen kolla på Beardyman igår, det vill jag fortfarande.
Fasen vad man saknar spotify, till och med alla efterblivna reklamer skulle jag nog glatt sitta och lyssna på.
När man snubblar in i någon av sina musikmappar, det kliar verkligen i fingrarna.
Det är inte lätt att hålla sig, men intalar man sig att det går så blir det inte svårare än vad man gör det till.

Dag 6 i full rulle. Har inga planer på att hoppa av.

Kommentarer
Postat av: Christina

Härligt!!



Har du läst igenom dina tidigare inlägg något i efterhand? Det är kul att se hur du skiftar lite fram och tillbaka med hur du tror på dig själv ang att klara det.

2010-04-10 @ 14:18:06
Postat av: Pazman

Tänkte faktiskt göra det på måndag :) Minnas tillbaka lite och slutsummera.

2010-04-10 @ 14:30:32
URL: http://sneakattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0