Morrn.

Vaknade just och satte igång kaffekokaren, då slog det mig att jag inte kan göra nåt som låter högt ordentligt. Jag var tvungen till att skruva upp musiken vilket var lite småirriterande då jag oftast vill ha det tyst på morgonen.

Loopen har gått hela natten och jag känner mig som vanligt, har väl inte blivit less ännu på låten men jag har hört den några gånger nu. Drygt 9 timmar och den är 7 minuter lång, bara att ni räknar hur många.
Jo, känns som om jag fokuserar lite mer på basgången, har även börjat dyka upp nya ljud som finns i låten. Jag inte tänkt på dem då jag hört låten innan detta.

Det blir nog en lugn dag idag, sitta hemma och uggla. Det blir svårt att seriöst hänga med i serier eller filmer tror jag, men jag får försöka. Undra vad morsan säger om hon kommer förbi på kaffe.

Jaja, nu måste jag få i mig käk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0