Nu är jag snart klar.

Drygt 7 och en halv timme kvar. Nu är det svårt att få tiden att gå.
Sakta, sakta känns det som om det är över.
Kliar i fingrarna att få slå på awesome musik.

Det är lite som julafton när man var liten. Tur att jag satte slutet kring tolvslaget och inte på morgonen. Hade ju aldrig somnat.
Åh! Så nära.

Jag måste verkligen hitta på något nu, våldgästa någon.
Matte blir det, han behöver få höra lite på Around the World.

Jag är verkligen less nu. En vecka var nog ganska lagom. Hade jag provat en månad hade jag behövt något lugnande och en läkare.
Don't try this at home. Det var ett jäkla störningsmoment genom hela veckan, inte bara ljudet utan att behöva dra med sig det över allt.
Det gick ju inte ens alla gånger då allt pajade mitt framför ögonen på mig.

Nä, jag får fundera på om jag gör detta igen, det var tungt.

Snart har jag gjort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0