Reporting in.

Det har börjat "smälta in" lite. Jag tänker inte lika mycket på musiken eller faktumet att det inte är tyst någonsin.
Jag vet inte om jag hade pallat någon annan låt än Around the World. Den blir sjukt monoton visst, men lindrigare än om det hade varit vilken annan låt som helst. Tror jag.
Hade dock varit najs att höra annan bra musik.
Finns massa jag skulle lyssna på nu, kan säkert räkna upp 20 låtar ganska snabbt som jag hellre hade lyssnat på nu.

Jag får dock inte titta på film normalt vilket verkligen suger. Försökte nämligen kolla på film för ett par timmar sen, inte gick ju det. Valde kanske en lite för seriös film men det var verkligen inte kul att se.
Det är nog detta som är det absolut värsta.
Nä det värsta är att musiken aldrig tar slut även om jag faktiskt fortfarande gillar låten, vilket mindfuck.

Ett par polare var förbi idag, Loarn och Mini. Vi småpratade lite, det dracks lite kaffe och sen gick dom. Det var najs att få lite moraliskt stöd och framför allt någon att prata med, inte varit så social idag.

Senare kommer Tobbe och knäcker en bira med mig.
Får se hur länge han stannar.

Summering av dagen.
Irriterande jobbigt dunk som aldrig tar slut, fast en grymt skön låt (va?). Ville faktiskt stänga av ett par gånger men höll mig i skinnet.
Imorgon blir nog avgörande för hela veckan, jag får nog ta och röra mig ut på stan. Det funkar inte att sitta hemma och lyssna på en och samma låt hela sin vakna tid. Sover jag får jag ju en liten paus ifrån låten om jag nu inte drömmer om den också, fan vad bittert det skulle vara.

Det kan bli riktigt jobbigt det här har jag insett. Särskilt om jag inte somnar, vad gör jag då?

Kommentarer
Postat av: Christina

Stay strong!

Kul att läsa om, hoppas du klarar av morgondagen.

2010-04-05 @ 20:07:40
Postat av: G

You can do it!

2010-04-05 @ 20:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0