Runt världen

Nog är hjärnan sylt vid det här laget.
Det är ju som att jobba fulla dagar på en arbetsplats, ingen ro alls.
Undra om man tappar hjärnceller på det här för jag har då fan inte blivit smartare av det.

Idag har det inte hämt mycket. Jag har ätit, sovit, duschat, lallat och inte gjort något konstruktivt alls.
Det här tar ju aldrig slut, det är ju flera dagar kvar och jag håller på att klättra efter väggarna redan. Det måste ju vara för att jag inte har något att göra.

Ringde ett samtal till arbetsförmedlingen, det var rätt komiskt. Hon i telefon undrade om jag lyssnade på musik i bakgrunden, det var rätt hög musik eftersom det borrades lite i lägenheten bredvid.
"Ja", sa jag. "Det gör jag".
"Kan du sänka lite tror du?"
"Nä".
*Borrrrrrrrr*
"..."

Det gick bra i alla fall. Inga sura miner och jag fick fram mitt budskap.

3 dagar kvar, andra halvlek.

Kommentarer
Postat av: GKRAFT

Bara lite fredag å helgen kvar, detta är ju i hamn snart! :)

2010-04-09 @ 07:26:06
Postat av: skabbarparn

Fram med skattefria dunken och ligg lojt hela weekenden. Räknas det ändå? Ajja, ganbare ne, Pås-chan.

2010-04-09 @ 09:44:12
Postat av: Pazman

Står ju inget om doping i reglerna :P

2010-04-09 @ 09:53:05
URL: http://sneakattack.blogg.se/
Postat av: skabb

Bra. Då kan basen dunka i takt med din huvudvärk imorgon, hihi.

2010-04-09 @ 10:01:41
Postat av: hehu

Sympatilyssnar lite på Around the World åt dig.

2010-04-09 @ 10:16:01
Postat av: Anonym

haha vilket jekla låtval! :P



Drift Away - Uncle Kracker!

2010-04-09 @ 11:00:30
Postat av: snabb

Stödjer dig och lyssnar på repeat idag! :)

2010-04-09 @ 11:55:18
Postat av: Pazman

Härligt!

2010-04-09 @ 13:59:47
URL: http://sneakattack.blogg.se/
Postat av: ditt största fan

du e fan KUNG men om du inte klara hela veckan e allt i onödan..

ja hade spelat keyboard eller gitarr till låten, hade du gjort de hela veckan hade du garanterat varit bäst i världen på å spela just den låten sen..

säger de igen, våga inte ge upp, detta e den enda läsvärda bloggen ja nånsin sett..

2010-04-09 @ 14:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0