Slut!

Fy fan vad skönt att höra annan musik.
Diamanttårar - Organism 12.
Det är det som rullar i bakgrunden nu när jag sitter här och firar målgången.

Drygt 1400 gånger har jag hört Around the World den här veckan. Som högst har jag haft en timmas uppehåll om man räknar ihop alla avbrott och dylikt.

Kommer inte göra om detta inom en snar framtid. Det var lite för intensivt.
Gkraft, göra en blogg eller låna denna? :)

Ups n' downs har det lätt funnits.
Den jobbigaste stunden var utan tvekan när jag stod på stan och insåg att min mobil lagt av.
Som Emma sa till mig: "Du kommer få separationsångest". Det stämde in lite där då jag kände att jag står och fuskar.
Ville ta mig hem till musiken så fort det gick men hade saker att göra som att hämta barn från A till B.
Tur att Matte var med ^^

Bästa stunden är också utan tvekan denna stund just nu. Som att bli frisläppt.
Hade inte trott att det skulle vara så jobbigt, verkligen inte.
Fick till och med svårt att skriva i bloggen för att jag var så otroligt avtrubbad.
Nu är det över, i made it.

Vill tacka alla som lojalt har följt bloggen, kommenterat och uppskattat det jag skrivit.
Det var många där en dag. 908 unika ipnummer, efter att Gkraft gjort sitt jobb som manager.

Jag uppdaterar väl på ansiktsboken ifall jag får fler korkade idéer, annars får ni ha det bra osv.

Kommentarer
Postat av: Christina

Bra jobbat, dra en update om en vecka och berätta hur det känns då... Om du lyssnat på låten igen, om du saknat den osv... :)

2010-04-12 @ 07:33:05
Postat av: Limpan

Bra jobbat Pasi!

2010-04-12 @ 09:33:07
Postat av: Guffy

Awesome pazen! Du är värd lite valfri musik nu :)

2010-04-12 @ 10:21:56
Postat av: GKRAFT

Bra jobbat! Mot nya retarderade utmaningar! :)

2010-04-12 @ 17:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0