Tiden går ju inte fort.

Låten vill hela tiden påminna om att den är närvarande. Sex timmar har gått sen jag vaknade och nu börjar man faktiskt tycka att det är lite jobbigt. Vill lyssna på något annat, vad som helst faktiskt.
De få tysta stunder jag har är när låten slutar och börjar, mellan repeats. Man värderar dom litegrann, passar på att glömma det konstanta dunket. Just for a second :)

Jag har dock inga planer på att ge upp än, visserligen är det småjobbigt men det kan ju inte vara någonting mot vad det kommer att vara dag 5-7?

Morsan var förbi och drack kaffe som jag misstänkte att hon skulle göra. hon sa inget om musiken, undra om hon ens tänkte på att den var i bakgrunden. Klart hörbar dessutom.

Sitter just nu och lirar Fallen Earth. Ganska roligt spel för dom som gillar Fallout 3 eftersom spelen liknar varann litegrann. Att sitta och lira gör det enklare att lyssna på låten en längre stund. Fast jag märker ibland att jag börjar göra saker i takt med musiken, till och med i spelet typ klicka på saker och inte sluta när jag funderar på nästa drag.
Underligt att man omedvetet försöker att inte lyssna, när det är det man ska...


Kommentarer
Postat av: GKRAFT

Haha, underbart!

2010-04-05 @ 14:23:38
Postat av: skabbmannen

Heja Påsen. You can do it.

2010-04-05 @ 15:25:58
Postat av: Pazman

Yeah! That's the spirit!

2010-04-05 @ 15:32:33
URL: http://sneakattack.blogg.se/
Postat av: Trocian

Påskraft!

2010-04-05 @ 19:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0