Torsdag

Det var sjukt jobbigt igår. Idag är det mildare tror jag.
Över 3 dagar har gått och jag har lyssnat på Around the World hela tiden, inte stängt av musiken för ens en minut.
Nu är jag ju hemma och kan byta låt när jag vill, men tack vare min härliga självdisciplin så gör jag inte det.
Jag börjar dock hamna i det stadiet att jag skulle kunna betala nån annan till att göra det, så jag kan skylla på denne.

Jag har sovit oroligt inatt, hade kanske för hög volym till att börja med, sen att det är samma låt som spelas om och om igen har väl en inverkan. Hittills har jag inte drömt något alls, jag har somnat och vaknat lika fort.
Tur det, skulle bli jobbigt om man faktiskt drömde om låten också.

Nu ska jag äta något, dricka kaffe och läsa tidningen. Känns som om det blir ganska ok idag, jag oroar mig mer för imorrn.

Det hela har förändrats från en rolig grej till en principsak, jag SKA klara till den femte dagen i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Guffy

Haha, keep fighting pazen. Du kan klara detta! :)

2010-04-08 @ 11:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0